In 2014 zijn we al begonnen met het versturen van glas met Post NL. We hebben dus redelijk wat ervaring in het goed inpakken van je bestelling. Helaas zijn we hierin wel echt afhankelijk van de bezorger. Ondanks onze bubbeltjesfolie, waarschuwingen en opvulmateriaal komt het heel soms voor dat er iets kapot gaat. Gelukkig gaat het om slechts 5% van alle pakketjes die we versturen en dit zijn er heel wat. Helaas kan het gebeuren dat je pech hebt en jouw glas wel kapot aankomt. Natuurlijk geven wij hierop een breekgarantie en krijg je op onze kosten een nieuw glas toegestuurd. Hieronder lees je de instructies bij een kapot glas.
Wat moet je doen als je glas kapot is aangekomen?
Maak een foto van je gebroken glas en stuur ons een mailtje via info@gegraveerdcadeau.nl. Doe je melding wel binnen 48 uur en je krijgt van ons een nieuw glas toegestuurd. We zijn genoodzaakt om hier een tijd aan te verbinden om misbruik van onze garantie te voorkomen.
Bestel op tijd om niet in de problemen te komen
We zien helaas dat veel klanten nog altijd last minute een bestelling plaatsen. Alleen als je glas nu kapot aankomt ben je te laat voor een verjaardag/jubileum/bruiloft etc. Wij geven altijd als advies om op tijd te bestellen. Dan hebben wij nog de tijd om je glas voor een verjaardag nog gratis te vervangen als het kapot aankomt. Gelukkig komt maar een heel klein deel kapot aan, maar het is wel iets om mee rekening te houden!